Att övervinna

Hej Bloggen!

Ikväll tog jag kontroll över ångesten och paniken och besökte de engelska människorna. Jag lekte till och med med barbie med den yngsta flickan.

Paniken viskade i örat, men jag övervann den och red igenom stormen med öppna armar och en stolt hållning!
Jag gjorde det!

Och nu ska jag fira med svullning av mömma. Vi har Oreos, marabou cookies, div plockgodis (inga röda) och potatismos.
Känsla i bröstet nu är helt overklig. I fucking love it!
Imorron ska jag dissa med min Mow. ♥


Kommentarer
Mow

Jättegrattis! :D

2012-04-06 @ 20:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0