Vomit list

Detta får mig att vomitera: (utan någon som helst vider rang)
  • Robyn (dina texter....herre!! Dina texter!!)
  • Tove Styrke - det behövs inga ord...
  • ALLT med Veronica Maggio (!!!)
  • Adels dragna whiskey röst
  • Lazy Song & Granade med Bruno Mars. (Har jag förstått dig rätt? Du sjunger om att din tjej inte vill dö för dig, och det tycker du inte om...? Medans du är suicidal och vill "jump in front of a train for ya (yeah yeah)" (För fan!!!!) Dessutom ryser jag av tanken på att du struttar runt i din "birthday suit" & låter allt hang loose  :S  .ew.

Dagens tänkvärda citat:
"Father, bless me for I have sinned, I did an original sin… I poked a badger with a spoon."
/Ms Izzard



Kommentarer
Moa

Who decides what's a sin, anyway? How do we know that poking a badger with a spoon should be considered a sin?



2011-09-13 @ 17:20:21
ÄGAREN

I have no idea... :D

2011-09-14 @ 21:44:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0