Samhällets styvbarn part deux

Vafan!!

Nu ska barnen från förr få den jävla ersättningen - 250.000:-!! (gånger sju miljader utsatta barn)

Förklara för mig HUR ska saker och ting bli bättre för att ni får pengar för nånting som hände år 1824!!

Finns det inte vettigare saker att lägga pengar på?! Fan vad less jag blir.
Vem är det som ska stå för det här pengarna? Är inte sverige tärt nog? Ni måste ju vara 100 år allihopa. Vad ska ni göra med pengarna då?!

Då ska jag kräva ersätting för nånting som hände -92. Då en kille i min klass råkade klippa av mig en bit hår.
Eller en gång vid -94 när jag blev nekad att se på tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0