Random Ranting

Igår såg jag en liten terrier på stan som hade munkorg. "snällt då!" tänkte jag. Tänk om vi skulle sätta en påse över huvudet på matte i fråga - för att du var så jävla ful!
Hur kan man göra så mot sin vovvs?

En sak som är falsk. "a diamond are a girls best friend"
Det stämmer inte!!!! Jag tar hellre topps när jag sminkar mig - vad fan ska jag göra med smycken?!

Sjukt skönt det är att lägga sig i en renbäddad skellington säng. Jag godkänner! Men ett kappitel jag inte tyckte så bra om var det där "cats suck" i "why we suck" boken - det läste jag inte så noga. För det gör dem inte alls!!!

MEn hey.


Kommentarer
Moa

You wanna know what sucks? Hostmedicin som inte fungerar...

2011-09-22 @ 19:37:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0