outburst i farozonen

Fan vad jag hatar folk som inte ha pengar på sina busskort. Fan vad jag hatar att behöva vänta 5 minuter extra för att en massa gamla kärringar och sörberge drägg ska fylla på sina kort. AAahhAarag!!!!
Precis som jag inte spenderar tillräckligt med tid på de där jävla bussarna - nu ska DU komma och ta upp extra mycket mys för att du är för dum i huvet för att ha koll på hur lite pengar det är kvar.

Åh för i helvete!! Alltid det äldsta med den sämta balansen. Det ska ju ta 100 timmar för att få fram plånboken ur väska som är fylld med hårnät och hundmat!!

"Du lever på bonus tid, ditt as!!!" vill jag skrika och ruska ur dem pengar.
sedan alla jävla drägg som jag tvingas åka med - dag ut och fucking dag in. Jag hatar att behöva lyssna på erat jävla prat på bussen om era jävla fester som ni ska på, eller hur jävla full ni vad i helgen!!!

ÅÅÅhhh...Losers. Era jävla mössor med det lokala hockey laget. ÅÅHH!!!
Alla stödjer samma skitlag och jag hatar att behöva andas samma luft som ni - på en trång och varm överfylld-till-bredden buss.


Sedan kan arbetsförnedringen dra åt helvete!! Jag får fortfarande brev där det står "nu är det längesedan vi hörde nånting av dig, söker du fortfarande jobb?"

NEJ DET GÖr JAG INTE - JAG HAR ETT JOBB. HAR JOBBAT SEDAN 1 ÅR TILLBAKA!!!!  Fattar inte att ni inte kan se det i eran jävla databas, eller whatever. Hur svårt ska det vara!!?? Får ju förfan artärbrock varje gång jag får ett brev. "införställ dig här och här, annars BLIR DU UTSKRIIIVEN!!!!!" åååÅÅÅ jävla makt förtryck!!!

NI är ändå VÄRELÖSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaah, Paska!!!



Kommentarer
Moa

Jag anar viss frustration i dagens inlägg ...



Men jag håller med om bussåkandet. Hatar att åka buss. Och så är man instängd i en jäkla sardinburk med en massa hostande snörvlande äckliga människor. ryyyys

2011-09-16 @ 18:54:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0