Min framtids plan

Efter massa gamla Vänner avsnitt och various andra filmer fick jag en uppenbarelse. Jag föreslog det för Boo och han gick med på det.
Så senast den 1'oktober 2016 ska vi flytta ihop. Jag blev lite hoppfull av det, för det betyder ju att vi kan skaffa en jätte flådig lägenhet med massa överflödiga rum. Det är nånting jag vill göra bara för att göra det. Blir ju lite billigare också än att ha det som vi har nu, med varsin lägenhet.

Men får jag drömma fritt blir det:

• Ett hus vid vattnet på landet där jag kan adoptera en massa djur, ha kycklingar och hönor och kanske en liten gris. En liten trägård & massa blommor och växter. + att mina grabbar kan få röra sig fritt ute. ♥

• En 7'a mitt i stan med högt i tak och massa balkonger och garderobs utrymmen. (eget rum till grabbarna, så klart!)

• En egen ö! Så grabbarna kan springa ut & in som de vill.


Realistiskt tänkande? Men visst!



Kommentarer
Moa

O, en Ö! Ja! Med tågbana runt!!



2011-09-26 @ 18:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0