Less again.

Idag blev jag så där less igen. Jag såg på ett program på 4'an där en rik engelsk skitig familj ska "försörja" en annan fattigare skitig engelsk familj.

Fine.

MEN!! den här fattiga familjen som levde på 160 pund i veckan eller whatever hade 4 barn!! DÅ ÄR DET FAN INTE SYND OM ER!!!!
VARFÖR skaffa MASSA barn när man VET att man knappt kan ta hand om situationen när den är som den är?!?!?!
VARFÖR skaffa den där 4'e barnet? eller ens det första?!
Jag blir så jävla förbannad. Sånna familjer förtjänar inte ett piss.
Dessutom fick en av små grabbarna som bara är 11 år jobba som tidningsutdelare på morgorna. & han försäkrade att det han tjänade bara var hans pengar.

Just det. Tjena! Din skitiga mamma har säkert tvingtat dig att ta ett jobb för att dryga ut kassan!!


White trash engelska skitiga familjer som lever i engelsk white trash missär.

Mamman i fråga hade vuxit upp i det området de bodde i nu och hon påpekade att hon aldrig skulle komma härifrån.

I KNOW!!! & abolut inte med FYRA BARN!!!!

åååhh, skärpning för i helvete!


Kommentarer
Moa

De kanske skaffar ungar för att de ska försörja dem när de blir gamla? Om de har nått dåligt socialt system som gör att de inte får pensioner, eller nått ...

2011-09-08 @ 18:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0