F&F - fucking hate!!

Jag är sjukt less på filip & fredrik! Finns det 2 människor som är mer uttjatande och utdöende?! Snälla, sluta göra tv!!

Inte nog med att det måste visas live 4 dagar i veckan, så alla jävla repriser som måste tok as köras 700 timmar i sträck på nätterna & ta plats för nånting vettigt.
Räcker det inte nu??!

Jag hatar att inse att ni aldrig kommer att ge upp.
Jaq hatar att bli bombarderad av era jävla "galna" upptåg.
Jag hatar att jag vet att ni injecerade botox i sänding.

Ni är så jävla "5 minutes ago!"

DÖ!!



Kommentarer
Moa

Ska de reprisera något, så kan det väl vara det där tidigare programmet med dem ... det som faktiskt var bra. high chapparall.

2011-09-07 @ 17:25:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0