Du har ful smak

DE HÄR SKORNA ÄR KANSKE DET FULASTE JAG HAR SETT!!!!!!!!!!!!!!







Kommentarer
Jacqueline

Gud ska veta att jag håller med dig i ca allt du skriver men jag ogillar uttrycket "sluta äta oskyldiga djur". Mitt motto är "sluta äta individer". Dels för att "djur" är ett lite förminskande uttryck, människan är ju också ett djur. Dels ogillar jag "oskyldiga". ingen är ju oskyldig. Lejon äter zebror på savannen och katter äter möss. Är de däremot ONDA? Svar nej.

2011-09-03 @ 19:51:00
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com
Moa

Ja det är hemskt fula skor. Men hey, till rätt outfit funkar ALLT. De här skorna funkar kanske ... när man är ute och ... sparkar ner ... ordningsvakter? Kanske?

2011-09-03 @ 20:00:26
ÄGAREN

"Lejon äter zebror på savannen och katter äter möss" Men det ska ju vara så. Vi människor har ett val - vi kan gå på ica & köpa mat. Ett lejon kan inte det.

2011-09-03 @ 23:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0