Dream a little dream

I natt drömde jag att jag var Juholts son - jag var 9 år och blond. Medans jag sprang över en äng med min tjej kompis med krulligt brunt hår beordrade jag att gräset skulle bli klippt. Det var fullmåne & jag fick göra till rösten för att låta som min pappa. (Juholt)
Sedan hittade jag en kille som låg i ett tält som hade ett brutet ben - min tjej kompis tyckte han var jätte festlig. Sedan låtsades hon ramla ner för ett stup.

Vilken tur att jag kunde vakna sedan.
Då åt jag värsta vegan frullen. Medans jag tänkte på gårdagen. Där jag blev kallad för: "Öh, du!" av en som inte har en livmoder. (Han ville vara snäll & fråga om jag ville ha fika - men det föll jag inte för!)
Tack, lixom! Det är inte så att vi har delat fikarum/personal utrymme i nästan 1 år, jag har faktiskt ett namn och jag blev skitless för att jag inte fick heta det.

Fredag idag!!


Dagens tänkvärda citat:
" I cannot die, I, a whore for the cold world"
/ Lord Holopainen



Kommentarer
Moa

Själv kallar jag alltid alla för "Öh, du" eller liknande, för jag orkar/kan aldrig lära mig vad folk heter ...

2011-09-16 @ 18:52:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0