Take Away Tönt!

Folk som går med sin take away latte på stan är så pinsamma! Varför väljer man att göra så? Tycker man själv att det är häftigt? Det ser så jävla stureplans fadäsigt ut.

Om man nu ska från punk A till B och måste köpa med sig kaffet - okej! Men gå fan inte och drick det medans du tar dig till dina ställen.

Du ser bara ut som en pinsam tönt!

Fast har du köpt kaffe från Mcdonalds är det lite mer okej ändå. Det anses ju inte lika "inne" & "fräsigt" som att vara mode hora på Wayne's.

Oh the joy. Är på jobbet nu - och vill inte alls dö...


Kommentarer
Moa

Jag ska fan, någon gång, ta med mig min favoritmugg hemifrån och be dem att fylla på det på fiken.

2011-10-15 @ 23:33:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0