Mål i livet

Det är dax att tuffa till sig i gymmet. Varenda dag tänker jag på sätt att bli mer macho och orka lyfta mer.
Jag har lite mål:


• Orka göra 5 chins (som det är i nuläget orkar jag inte ens med 1!! & det är pinsamt för det ska vara obligatoriskt, tycker jag)

• Bli av med den här deg som jag kallar mage, bli lite Pamela Andersson flat och strutta runt. (tanken om en fettsugning knackar faktiskt på dörren)

• Tuffa till armarna och axel partiet. Jag vill ha lika snygga armar som hon med uniformen och stolt visa upp dem. (fast det gör jag ju varje dag ändå - som det är i nuläget älskar jag faktiskt mina armar och jag flexar varje gång jag borstar tänderna på kvällarna. Men hey! Det kan ju alltid bli bättre, right? :P)

• Att mina innerlår ska vara fritionsfria, (som en anorektiker? haha) det är bara en liten gnutta där och stör. & det stör mig. Det ska finnas mellanrum där! Snart så...

• Så snart som möjligt komma upp i 30 kg i benböj. Jag sportar just nu bara 27 kg (men darn, de där extra 3 kg är jättemycket på en redan tungt och ansträngt benlåt)


Sen är jag nog rätt nöjd.

"Strong enough to know..."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0