Lycka för en peng!

Jag tycker det är lustigt när folk säger att lycka inte går att köpa för pengar - det gör det visst!!
När jag får handla (shoppa!!) så blir jag alltid glad. Sen när jag hittar småmynt i logerna eller i baren när jag städar så blir jag alldeles super nöjd och tänker "Yes! Snart kan jag gå i pension 1 dag tidigare" :D

Men lycka är ingeting konstant - lycka kommer i små doser.
Precis som min polare Denis Leary säger:

"Happiness comes in small doses folks. It's a cigarette butt, or a chocolate chip cookie or a five second orgasm. You come, you smoke the butt you eat the cookie you go to sleep wake up and go back to fucking work the next morning, THAT'S IT! End of fucking list!”

Jag kan ju bara hålla med. Om du inte är i ett manisk tillstånd pga bipoläritet. Men det är ju en annan 5'a.

Dagens tänkvärda citat:
"I wasn't born with enough middle fingers"
/ Mr Manson



Kommentarer
Marie

Åh Terrie, igår när jag diskade hade jag på mina favorithörlurar och blastade ipoden så högt jag kunde. Då kom "Gamla ullevi" med Kent och jag slungades rakt tillbaka till gatufesten när vi rockade skiten ur torget.

Idag såg jag Häxorna i Eastwickoch blev påmind om dig igen..

<3

2011-10-11 @ 13:55:39
URL: http://allsaint.devote.se/
ÄGAREN

Åh, att diska till fin musik är det bästa! =)

Jag kommer ihåg att de började med "utan dina andetag" det är så vacker!



Åh, en Cher film <3

2011-10-11 @ 20:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0