Lunch Tv

Jag brukar kunna pricka in Stargate Atlantis under lunchen - varje dag så går det på i bakgrunden & jag har kommit underfund med att det är dåligt - riktigt dåligt faktiskt, men det är nånting med det som får det att kännas bra i mig.

Det är så trevligt, på nått sätt. Det känns som jag går i en skog på natten under fullmånen.

Den känslan gillar jag, så även om det är schitdåligt, måste jag ha det ändå.

Lite som jag känner om jag skulle råka se McGayver. Det är ju också jättekasst, men det är så fin natur där de spelar in.

En 80-tals skog med ljumna färger.

Cudos.



Kommentarer
Moa

Vad är cudos? Och varför med C?



Och hehe, McGyver ... Jag älskade det programmet när jag var liten.

2011-10-14 @ 20:02:57
ÄGAREN

MEn stavas inte Cudos med C? Har ingen aning. :D

2011-10-15 @ 11:20:36
ÄGAREN

"Like kudos but better using a "c" as in cool instead of a "k".

to give props!

honor; glory; acclaim, appreciate;"



:D

2011-10-15 @ 11:21:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0