Fuck off I'm the queen!

Jag gillar inte saab bilar. Jag blir rent ut sagt creeped out.
Ända sedan jag var liten & spydde i min farfars vita saab klarar jag inte av dem.

Jag kan urskilja en saab's läte likt en diacetylmorfinist kan urskilja sitt knark of choice. Det blir bara färre bieffekter för mig.
Jag verkligen hatar ur de låter. De lågbrummade efterblivna-mobbade-billjudet.
Är inte saaben lite Lindsey Lohan av bilar?

Lite att de tror att de är så inne, men i själva verket vill ingen egentligen se dem?
Nånting som inte behöver finnas. Det gör ju ingen nytta.


Jobba nu!! Wee!


Kommentarer
Jacqueline

Ahhhh jag håller med! Äldre bilar ger mig the creeps. Och då menar jag Saabar och Volvos typ 240 och uppåt. Ger en skabbklänsla.

2011-11-05 @ 13:57:27
URL: http://luppbrittaaset.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0