at the movies

Jag gillar verkligen människor. Jag gör det!

Ingenting går upp mot att sitta i en nästintill fylld bio salong och höra när folk pratar.
Det är likadant varje gång man går på bio - man hamnar på den filmen som drar mest idioter och små tjejer.

Som ikväll.
Jag & Boo såg Paranormal Activity 3. Jag hade medvetet placerat oss längst bak längst i hörnet. För att vara så långt ifrån alla köttpuckon som möjligt.
Men det var som de visste min plan och de småa tjejerna och deras äckliga pojkvänner hade satt sig på samma rad som oss och några rader nedanför oss.

Sen som telepatiskt överrenskommelse pratade de samtidigt och skrattade åt helt omöjliga grejer.
Filmen är ju "skräck" och varje gång det blev en scen som kom "in your face" skrek de högt för att sedan kollektivt låta scenen sjunka in medans de fnittrade och pratade om hur läskig den var - i ungefär 1 minut! VARJE gång sådana scener kom. Vilket kanske var 10 gånger.

Sånt är så härligt att få vara en del av!

Oh the joy of going to the movies...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0