Stockholm

Stockholm är som en mörk gata i en någolunda B skräckis. Jag känner mig inte säker & kollar ständigt över axeln efter potentiella faror.
Jag känner mig märkt, uttittad och utstuderad. Att någon vill bo här är ett mysterium.
Stressen som ligger och pyr i luften är nästan kvävande, men ingen verkar reagera på det. Alla är nog så pass hjärntvättad att man reagerar inte på att klockan går fortare här än andra ställen.

Men! Jag har ju varit på goodstore ♥ där jag har hamstrat godsaker som vi i norrbor inte ens kan stava till.
538:- hamnade notan på, men det spelar ingen roll. Jag är bara så lycklig att inget djur har lidit för nånting jag stoppade i påsen! =)
Träffade VeganKängsNina där också. Vilket var nice. Till vintern blir det nog gröna para boots :D
http://www.goodstore.se/


Ikväll blir det barndoms nostalgi!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0