Kimberly Shaw

Senaste avsnitten av MP är som en berättelse jag och LinDe har skrivit - fulla & utan syre!
Det går inte att låsa in en frisk människa på ett mentalsjukhus & inte ställa frågor.
Det går inte att missa att en person lider av multiple personality disorder - med ett hårband som köper tupperwear.
Det går inte att Elvis fru inleder ett förhållande med "mr Peters"

Men det är ju brilljant! I fucking love it.

Jag kan inte låta bli att himmla med ögonen & sucka lite roat. Tänk att det här var logiskt när man var 12 år.
Då ifrågasatte man inte. Men min mamma såg ju det här, och jag kommer inte ihåg att hon sa nånting om det.

Tur bara att man inte bor där - där alla eventuellt blir/är: hjärntvättat, backstabbad & manipulativ.

Men hey, as long as it happens to someone else, eh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0