A day in a life of a sick mofo

Min jävla dag:


Kl 12: Vaknar motvilligt. Mannen kommer hem för att äta lunch.
12:04 Drar sig till soffan. Lägger sig under filten för att kolla om det är nånting att se.
12:05 Inser att det är 25 minuter kvar till The Dog Whisperer. (!"!"""!!!!) Suckar och släpar sig i en sittande position för att slå på datorn.
12:08 Zappar meningslöst runt på tv'n för att hitta nånting som kan ta mina tankar från nånting annat
12:09 Inte fan är det nånting på tv'n nu!! Alla jobbar ju och har saker för sig
12:10 - 12:30 Slösurfar runt på facebook och random skittråkiga sidor & tjuter av olycka när ingen har skrivit nånting av värde!!
12:30 Ceaser!!!! ♥ Kan nu koppla bort livet lite. Ligger under filten och gråter lite för alla hemska öden hundarna får utstå.
13-14:00 Zappar mellan Oprah & Ellen. Somnar nog till lite under den här tiden också. Under den här tiden får jag en oväntat jolt av energi & känner att jag vill byta sängkläderna som jag har legat sjuk i sedan lördags.
14:33 Har ett dygnsurt litet Lejon hemma. Vattnet i duchen är ju så roligt att jävlas med :D Brorsan tittar lite skeptiskt på på håll. ♥
14:40 Mina bästigast nördar gör entre - Sheldor the conqueror, "Yo Angie!", Wolowitz & Raj!! Dax att lägga sig under filten igen.
14:54 Ringer LinDe som har en tillfällig svacka i tron.
15:30 Top Model 2 - 4'e gången jag ser denna säsong, jag är en sån jävla nörd!!
Samtidigt som jag inser att jag inte får träna idag. Det gör mig ledsen & sårbar. Jag har inte lyft vikter sedan fredags och jag känner hur hela kroppen förtvinar och hur mitt snygga arm/axel parti bara blir våt spagetti.
15:58 Wow! Inser att jag inte kan döva mitt begär av att äga saker genom att vara på tradera.
16:15 Mannen kommer hem.
16:28 Hoppar in i den första duschen sedan fredags - jävla fräsh jag är!

17:00- till läggdax. Jävla dag! Mannen vill träna så klart, men jag har inte hjärta att be honom att vara hos mig. Hur kan jag säga åt honom att inte träna idag? Ååhh, jävla händelsefattiga tillvaro!


Total misär & likgiltighet

Totallt misslyckande!!

Så här existerade jag i ALLA mina dagar innan jag började jobba. Detta var vardag och jag får panik av att bara vara hemma!
Så jävla glad över att jag ska jobba imorron.


Kommentarer
Anonym

Ja, det är skönt att göra saker på dagarna. Men sen kan man få svackor av VAD man gör också. Tack för idag, förresten. Jag ville bara ösa ur mig för allt kändes så fel ... som skoskav ungefär. Inte farligt nog att man dör av det, men obekvämt och obehagligt.

2011-11-14 @ 19:29:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0