Farväl älskade

Det är sorgligt när man förlorar saker till skroten. Min Älskade mp3 spelare beslöt att ge upp måndag den 11 december, efter att ha glänst med sin fullproppade musiklista i så många år.

Saknaden är enorm och jag vet inte om jag kommer kunna ersätta den känslan av att ha en sprillans ny BC låt att springa på bandet till.
Helst att föredra låt nr 3 och/eller 8.



Dagens tänkvärda citat:
"It's always the yogurt sprout eating mother fuckers who get run over buy a bus drive by a guy who smokes three and a half packs a day. "Sorry officer, I didn't see him. I was too busy smoking!"
/ Denis Leary


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0