Det hänger på pengarna

Jag önskar att jag hade den ekonomin att jag kunde anställa en katt nanny som kunde vara med grabbarna under några timmar när jag är på jobbet.

En knubbig bull tant som älskar djur och har varit vegetarian i nästan 39 år.
Hon är väldigt engagerad i samhällets katthem och volontär arbetar som jour hemms mamma.
Hennes barnbarn är nykomlings veganer och medlemar i djurens rätt. De kämpar för att djuren ska bli behandlad med respekt och kärlek.

De är typ 17 år och har varsin hund som de har räddat från ett hund hem.
Kanske en border collie, och en engelsk bulldogg.

Men undra när den verkligheten slår in..?


Kommentarer
Moa

Jag kan vara kattvakt någon gång! :D Fast jag inte är en bulltant.

2011-12-08 @ 20:59:10
Ägaren

Ja! Det går jag absolut med på :)

2011-12-08 @ 23:22:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0