om BARN!

En sak som sätter sån ångest i mig. Som får mitt skinn att krypa, som gör mig så illamående att jag kan kräkas är tanken på barn.
Människorbarn på 2 ben som springer omkring och är skitiga och högljudda. Som kräver min uppmärksamhet när jag sitter med huvudet i händerna och grinar & önskar att jag hade skyddat mig bättre för så och så många år sedan.

Jag mår dåligt av att bara skriva det här.

Vem är så dum så att de skaffar barn? VARFÖR vill man göra något sånt?! Hur kan man vilja medvetet förstöra sitt liv??!!
& Hur kan man vara så självisk att föra in ett liv till den här jävla skit världen. Att DU har ansvar för den här människan HELA LIVET!! Hu.

Tänk alla känslor du själv upplevt och vill fly ifrån. Hur du har varit på botten av ett emotionellt hål & önskar att du hade modet att ta ditt eget liv. Men inte ens det vågade du.
Men nu har du en liten avkomma som speglar dig & din partner & då är all din egen tragik borta - "för vi har ju skaffat barn tillsammans och NU är vi en RIKTIG familj!"

Ditt val är själviskt och ogenomtänkt (förmodligen)

Nä, jag kan fan inte se mig själv sitta i en 2'a med min sambo som inte är intresserad av mig längre för jag har gått upp så kolossalt mycket i vikt och min kropp har blivit ett äckligt ting han inte vill se. Med 2,5 barn som förmodligen har alla fysiska och psykiska åkommor/defekter man kan tänka. Som naturens egna grymma sätt vill säga "där fick du!"

Jag äter hellre en korv - gjord på djur. Än att skaffa ett människo-barn.



Kommentarer
Moa

På ett sätt är jag ändå glad för att folk skaffar barn. För det är ju DE som ska betala min pension när jag blir gammal.

2011-08-30 @ 18:13:50
ÄGAREN

Önskar bara att det slutar kastar barnen i ansiktet på en.

2011-09-03 @ 19:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0