Mothman & annat Random ranting

Jag har nyss sett mothman, eller mothmen, whatever. Sjukaste filmen ever. Jag menar, vad var det där för slut??!
Visst, Richard Gere är snygg och så, han är till och med på min + 50 lista. Men det måste väl finnas lite rim & reason.
Det här slutet var ungefär lika värdelöst som ett dåligt live band.
Uppbyggnad av nåt slags klimax hela kvällen, för att avsluta med nån obskyr raritet som man inte egentligen vill höra. (när det väl begav sig så var Serpent Ride den jag mest ville höra, men det är en annan historia)

Mäh!

En annan sak. Jag har stopp i mitt handfat nu och mannen måste hålla på med det för jag kräks av bara tanken. Jag hör honom nu. När han spolar vatten och härjar.
Men jag vill veta HUR kommer man på att man vill bli en sån där som håller på med sånt?
En rörmokkare (rörimokkariie på finska) eller vad det heter.
Vaknar man en dag och tänker "hey! Jag vet! Jag vill slamm suga ur folk avlopp!" Häärligt! Vad är man för slags människa då? Jag menar, spyr du inte av det där, vad blir du då äcklad över?
Kanske det är en positiv sak, jag vet inte. Men för mig är det helt ofatt jävla bart att någon ens tänker tanken att utbilda sig till sån.


Nu ska jag snart sova.
Puss


Kommentarer
Moa

De får väl väldigt mycket betalt ...

2011-08-21 @ 02:24:23
Grünwald

Undrar om jag inte såg ett inslag på nyheterna om att människor som jobbar med allmän kloakstank ofta tycker det är förfärligt fasansfullt äckligt med typ tuttifruttibubbelgumsdoft och jordgubbstårta och sen så blir det svart...eller jag vet inte.

2011-08-23 @ 13:43:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0