Snow on snow. Too much ASS.

Det har snöat KONSTANT idag och jag är så jävla less. Att vara truckförare under vintertid är fan inte roligt. Jag har fastnat flera gånger, jag har svurit ännu mer, jag har lekt med tanken att säga: "Nä, jag pallar fan inte. Jag går hem!"
Skiten är så undangömt av snö att det inte går att komma åt, jag stapplar fram med min lilla spade för att försöka göra nånting men allt är så jävla lönlöst. Jag är så jävla trött på det här. 

Jag hatar snön. Jag hatar vintern och jag har väl aldrig längtat efter våren så mycket som jag gör nu. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0