Äta sig till lycka

Mat gör mig så lycklig. Lyckligare än träning. Och igår kände jag för att fira lite, dels för att det var torsdag & dels för att pigga upp mig själv lite i äckelvädret. Det var träningsfritt & jag visste att jag bara skulle få åka hem efter jobbet och slappa och äta. Fyfan så vackert! 


I den bästa av världar skulle jag ha en ätstörning, men jag har så pass mycket självkontroll ändå att jag kan hantera det. 

Igår åt vi från taste of india och sedan ville jag ha blåbärspaj. Soffa & paj, chill & myskläder - det är fan så jävlas gött! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0