Jävla påhitt.

Nånting som jag stör mig som fan på när jag ser Cast Away är att även då Helen Hunt VISSTE att Tom Hanks levde så gick hon ändå & både gifte sig OCH skaffade ett barn. 

Asså what da fuck! Ok att du skaffade en ny hubby, men var du tvungen att ha bling med honom? Hade man inte kunna haft ett förhållande ändå utan att vara gift? 

Nej, vad säger jag? Att inte gifta sig i usa är som att torka sig innan man skiter - inte fan går det! För då är det ju inte på riktigt. Huvva ligen! 

Och barnet?! Asså! Kan man inte bara ha knullat ändå??! Kunde du inte ha sparat på dig, Helen! Du visste att Tompa fanns där ute nånstans, men nej då! Klart man ska sikta på en kärnfamiljen & den "eviga lyckan" 

Ååh blir så jävla trött. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0