Walking (on broken glass) from now on

Igår var min sista dag på alliansen & det gjorde mig inget alls. Jag blev bara lättad att få slippa,  men vad jag sörjer är bilförlusten. Min älskade bil som jag har tagit för givet & som tog mig till city gross där jag kunde köpa varor för halva priset & som gjorde att jag kunde åka på Mediamarkt & köpa bubbel till mitt vatten.  

Jag blev så bortskämd med att ha bil & nu känner jag mig naken & rädd när jag inte kan frakta runt mig själv lika lätt. 

Jaja, vad är väl en bal på slottet?? 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0