Once I had a dream and this is it.

Jag vaknade rätt själsligt utvilad efter massa drömmar om totalt människo-kaos där jag var en av dem med walkie-talkie och därav makten att skeppa och stänga in dem som jag ville. 

Sen föll jag från en hög höjd, men insåg medan jag drömde att det inte var på riktigt, så då var det ju lugnt. Jag föll med en gammal arbetskamrat som jag fan hatar, så jag väljer att tro att hon var med för att det betyder att våran relation är utdömd sedan start och inget gott kan komma ur den. Men det vet jag ju redan. Hon är en av de mest själviska och vidrigaste människor jag har stött på. Och dagen jag slapp henne var en dag att fira. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0