Jävla undergångs-fejs!!!

Fan så jävla stört det är när facebok konstant kommer med "sidoförslag" att lajka. Vafan blir jag ständigt påmind om att lajka "Sköldkörtel-gruppen" för?! Förihelvete!! Och vad har jag surfat in på för sidor när facebok tycker att jag ska gå med i "Dr Who" "Lyrans manskör" "Centerpartiet Halmstad" och "Kubikenborgs IF" ??! 
Och det spelar ingen roll hur många gånger jag X'ar skiten för jag vill inte se och jag bryr mig inte, så dyker det fan upp vid nästa "refresh-ning" och X'en är så jävla små att det krävs en miljard tryck för att få bort dem. 

Vem gjorde X'en så små!!!??!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0