Mitt lidande i timrå pga Kristet Utseende

Jadu Timrå, har väl inte sådär överdrivet mycket positivt att säga om dig & jag tror inte att jag kommer komma tillbaka frivilligt any time soon, lixom.

Stället kryllade av tragik & syn-odörer & på slutet var det svårt att kontrollera hatet & avskyn som jag kände växa med varje andetag jag tog.

Jag vet varför jag har slutat "gått ut" jag vet varför jag hellre ligger hemma i min stora soffa med täcke & kudde än att springa runt bland mänsklighet när den visar sin absolut fulaste sida, för det finns inget mer tragiskt än när fulla människor stumblar runt & söker andra fulla människor. Det finns inget mer falskare än när de ska försöka att vara din vän.

Vad jag har lärt mig är att inte söka ögonkontakt för de tolkar den fulla som ett tecken på att vilja bonda. Så för att överleva så dugligt som det går är det bara att hålla ögonen på horisonten & svara på tilltal med så få ord som du bara kan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0