!!!! FINNS FAN INGEN LOGIK!!!

Igår på den obligatoriska födelsedagsfikan som min mor så förbannat proppsar på att vi ska ha, så berättade jag om huset som vi hittade på nätet.
 "Åh, tänk vad 2016 kan komma att bli!" Typ...utbast hon och börjar spinna på nån jävla familjelycka historia. "Jag kanske blir mormor och farmor..."
 
"Nej!" sa jag. Och kände bokstavligen hur det blev svårt med syre till hjärnan.
Hennes kommentar får mig illa till mods och den sårar mig. Jag blir faktiskt ledsen när hon INTE FATTAR att JAG INTE VILL HA BARN!!!!!!!!
Och hon har ingen aning om att jag ska till vårdcentralen till veckan för att prata om en eventuell sterilisering/hysterektomi
 
Sen när jag kom hem tog jag en dusch, men kände mig nästan mer smutsig och solkad än innan och känslan fick mig att vilja skrubba mig röd av förtvivlan och äckel. Jag känner mig kränkt.


Kommentarer
Jörgen Stafrin

Grattis på födelsedagen! X-files-triviat ser ju hur coolt ut som helst! ;)

2015-10-18 @ 01:15:50
URL: http://skivguide.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0