"skivmässa" delux besviken

"skivmässa på pipeline"
Men ja!  Absolut. Jag såg framför mig hur jag badade i Eurythmics singlar & bootlegs & det började ju bra. Det första jag såg när jag klev in i lokalen var we too are one & jag trodde att jag hade kammat hem guldet, men en snabb överblick av stället visade att det bestod av 98.9% LP skivor. 

Händelsen borde ha hetat "LP mässa på pipeline - utan en chans till eurythmics cd"

Jag måste alltså gå in på cdon.com för att få hem det jag vill ha. Hm. Spännande. 
Det är inte lika tufft att klicka hem saker som att verkligen få köpa det över disk på en gång. 

Jag är mycket besviken.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0