Ink Whore

Människor som lasrar bort vissa av sina tatueringar borde inte ha några tatueringar överhuvudtaget. Hur kan man vara så dum att man gör nånting som man kan ångra? Varför tänker man inte till lite INNAN, istället för att göra nånting som är "ballt just nu"
 

Jag har fan 2 HIM tatueringar och det finns inte en chans i världen att jag har ens funderat på att ta bort dem. De har ju blivit en del av mig, en del av det jag gick igenom när jag var liten piga. Även fast jag nu betraktar HIM som ett jävla skitband som bara blir sämre och vidrigare, så stannar mitt bläck!
 
Jävla wannabe tatuerings luder.
 
 
"Åh, en tribal!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0