Femte dödssynden?

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men det är ganska skönt att det är söndag ändå. Jag känner mig så uppsvälld efter helgens frosseri och jag skäms lite.
Det är nästan att det blir som ett tvång. Bara för att det blir fredag så ska jag kasta i mig onyttigheter som jag djupt inne egentligen inte vill ha. Vi ska fira! Fira vaddå? Fredagen är inget som bara händer ibland, den kommer igen. Om ett par dagar. 
 
Jag hyllar dealen jag och Mow gjorde om att vi inte äter onyttigt på veckodagarna. Och min veckodag börjar nu!


Kommentarer
Happy

jag vill se pippi :D:D:D

Svar: Jag tog lite bilder, men det var så mörk och jag ville inte öppna buren och störa. Men det finns nog lite på facebook som Camilla har lagt upp =)
GodIsJamesMason/Chloe Dancer

2014-02-09 @ 14:58:27
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/
C.D

Fast just det, du hade ju inget facebok.
men här kanske https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1604596_10152215340829400_717886099_n.jpg

2014-02-10 @ 19:05:11
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0