aftonbladet frågade:

"är det i något läge rätt att acceptera tortyr?"

5 människor svarade alla "nej, aldrig i livet" & "det är ett övergrepp som aldrig kan godtas" 

MEN HJÄRTAT!!! HUR TROR DU DJUREN HAR DET!!?!? 
VAD GÖR MÄNNISKOR MED DJUREN VARJE DAG?!?! 
RÄKNAS INTE DET FÖR DET "BARA ÄR DJUR " ELLER?!? 

JÄVLA BLINDA SJÄLVISKA FÖRBANNADE FITT MÄNNISKA!!! 
JAG ÖNSKAR ATT DU BLEV TORTERAD TILLS DU INTE STOD UT MER!!!

JAG HATAR ER!! JAG HATAR ER SÅ HJÄRTAT SLUTAR SLÅ!!!! JAG HATAR ER SÅ TILL DEN GRÄNS ATT JAG INTE STÅR UT!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0