Soreption Sorl

Jag är gammal nu. Nu är det på riktigt! Jag satt i bilen och spydde galla över radiovalen som fanns. Mix megapol, rix megapol, rockklassiker! Jag vill bara kräkas på alla dessa, ända sedan Guld (RIP ♥) fick läggas ner har jag haft ett hål i mitt radiohjärta.
Det finns INGEN station som är värd att ens lägga på minnet. Jag har tillochmed försökt att lyssna p3 och alla de andra "pretto, jag-tar-mig-själv-på-för-stort-allvar kanalerna" stationerna, men damn! Det går inte!
Skivorna i bilen var kassa och inget var roligt. Då hittade jag Soreption och självklart har jag skivor med dem eftersom Anton är min bror, men jag har aldrig fattat mig på musik som inte spelar musik. För mig är de bara en ljudmatta av skrammel och buller och jag som gillar fina meningar vill gärna höra vad som sjungs.
"men hey" tänke jag. "vi kör"
 

i ungefär 1 minut klarade jag sedan fick jag kasta mig mot spelaren och trycka ut skivan. Jag har alltid fnyst när  människor inte klarar av viss musik för de är för säger att de är "för gammal" för den, men nu fattar jag!
JAG ÄR FÖR GAMMAL FÖR ATT LYSSNA PÅ TEKNISKT DÖDS METAL!!!
 
 
Han är stilig, min bror. Och han är en av världens bästa gitarrspelare!


Kommentarer
Happy

Jag saknar guld enormt....

2014-08-29 @ 18:42:45
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/
Ewa

Men hur många bröder har du männska?

2014-09-04 @ 03:44:50
URL: http://muwel.bloggplatsen.se
piig

3 juh, Ewa. :-D

2014-09-11 @ 13:56:42
Ewa

Visste ju bara om två så jag blev alldeles förvirrad!! =O

2014-09-18 @ 19:57:14
URL: http://muwel.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0