Kewl

 
 
 
 
Så roligt ska vi ha...
 
 
 


Kommentarer
Marie

Åh fy!
Vilken hemsk påminnelse...

Det är ju inte direkt......"bekvämt". Om man säger så.

Svar: och det är ju aldrig nånting man vänjer sig vid heller! Det känns alltid lika "onaturligt" på nått sätt.Hu. :S
GodIsJamesMason

2013-03-30 @ 22:05:38
URL: http://allsaint.devote.se
Marie

Nej, fy fan!
Och efteråt får man typ apotekets binda som är stor som en elefant och måste vikas upp tre miljoner gånger och som har urdåligt klister så den halkar omkring och vill hoppa ut ur trosan.

Minns på den godare tiden då man fick ett bokmärke efter ett tandläkarbesök.
Är den vuxnas motsvarighet elefantbindan?!

2013-04-01 @ 23:31:37
URL: http://allsaint.devote.se
GodIsJamesMason

Livet var så mycket lättare när man var en liten människa.
Och nu får man ju inte ens banankletet efter tandläkaren!

Oh the injustice!

2013-04-03 @ 11:43:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0