Säljes; rumsren liten valp.

När man läser om hundar som måste omplaceras pga "ändrade familjeförhållande" så skriver alltid människan; "det är med sorg i hjärtat..."

Visst, du känner sorg, så bra då. (Och det ska du jävla göra!! Din förskräckliga, fasansfulla, förfärliga människa) Men det säger ingenting, egentligen. Hade det varit jag som tvingats skriva en sån där hemsk annons hade jag fan börjat med hur mycket jag hatar mig själv och hur livet inte är värt att leva nu när jag måste göra detta själviska, hemska, idiotiska "val"

Inte nånting så innehållslöst som "det är med sorg..."
Detta kommer isåfall bli min sista annons, för efter jag har sålt iväg mitt livskärlek, hade jag avsagt mig livet och tackat för mig.

Men jag antar att det bara är jag...


Kommentarer
Mow

Du hade aldrig annonserat bort ett djur. Om du av någon anledning skulle behöva göra dig av med grabbarna (få inte ångest nu, det kommer inte hända!) så skulle du försöka få till en bra lösning med de i din närhet först.

2012-05-14 @ 18:53:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0