St Patrick's Day

Återförenades med Random igår - det var fint. Vi har inte setts på massa månader och han ville dricka guinnes. Det slutade med att vi gick ut. Vi hamnade på Bishop och jag hade glömt hur mycket jag förraktar mänskligheten, speciellt när de är fulla och kompaketerade i ett rum.
Jag kan inte sluta avsky dessa medelålders kvinnor, som en gång i veckan sätter på sig sin kortaste och mest "utmanande" klädsel i hopp om att kanske finna några timmars medhåll från en överförfriskad man som är för dum för sitt eget bästa, som på riktigt tror att de som hittas på krogen är nånting som håller. Jag hatar hur högljudda det är, hur de beter sig och hur tillgjort allting är.

Det finns inget mer falskt eller osant som en grupp fulla människor på krogen. Jag förstår inte hur man ens orkar försöka.


Kommentarer
Mow

Kanske är de helt enkelt inte ute efter något som håller?

2012-03-18 @ 20:44:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0