Immortality

Blir så förbannat arg på dessa jävla "hoarders" och den offer mentaliteten som de fullkomligt omger sig med. Att "hoarda" är fan ingen mental störning, utan bara ett svepskäl att bada i skitsaker och vara självisk.

Är det inte bara att vakna upp, smell the fucking roses och AGERA åt ditt misär till liv. Du är inte handikappad i hjärnan utan VET faktiskt vad som krävs av dig. Sluta tyck så synd om dig själv och väx upp.

Samtidigt är du är en dålig mamma och människa som äventyrar dina barn för grejjer!! Medans vissa borde ha satt ner den mentala foten för lääänge sedan.


Kommentarer
Marie

Men ja!

Och den där gamla tanten också!

Hennes karl: Jag lämnar dig om du inte fixar lite plats åt mig i vårt hem.

Hon: Nej, sakerna är viktigare. So is having ett garage fullt av döda pungdjur och änkespindlar.



Men dåså, kanske dags att fixa skilsmässa????

2012-03-08 @ 08:54:17
URL: http://allsaint.devote.se/
Piig

Ja, han var en våt toffel bara. Han har ju levt med det där hela livet och inte gjort nånting. Nödvändigt nu då, när du lever på lånad tid och snart ska checka ut.

2012-03-08 @ 11:27:16
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/
Grisgris

Det heter inte "offer mentaliteten", det heter "offermentaliteten". Hela din blogg är full av efterblivna särskrivningar.

2012-03-12 @ 11:23:45
Piig

Men tack för att du har tagit dig tid att gå igenom min blogg. Det värmer =)

2012-03-12 @ 12:33:13
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0