Screwed in the arse

Jag har precis fnaskat för försäkringskassan. Big time! En "skuld" de tyckte jag skulle betala. Jag är nu 4992:- fattigare för nånting jag faktiskt behövde ÅR 2010!!!!!
Det var inte min idé att söka bostadsbidrag, jag var tvungen att göra det!

Sedan kunde jag inte ens dela upp betalningen på ett par månader för då skulle det kosta mer. Så det vara att bend over och ta emot. Den kalla hårda näven som är försäkringskassan...up the fucking ass (och då snackar vi ingen fråga Olle fisting session med glidmedel!)

Jag tackar och (hor)bockar.


Kommentarer
JörgenS

Det var underligt, när jag hade samma problem för ca 10 år sen hade dom inga problem att dela upp betalningen med 200 kr/månaden tills den var betald.



Det är fullkomligt bisarrt att vi ska betala ett misstag DOM har gjort.



/JS12

2012-04-22 @ 01:58:24
URL: http://www.retrogalaxen.se
Piig

Ja, verkligen. Men samtidigt är jag inte ett dugg förvånad över hur det blev.

Försäkringskassan är utsugande iglar utan någon som helst hänsyn till personen. Man är bara siffror och nummer för dem.

2012-04-22 @ 12:15:15
URL: http://shelteryourneeds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0