Lyxfällan

Fan vad hatisk jag blir gentemot människor som är så pass dumma i huvudet att man kan se dem på Lyxfällan.
Hur i hela jävla världen spenderar man pengar man inte har??

Hur?!

Jag tar jättegärna emot tips!
Fan vad gött att ha den förmågan att kunna köpa mer än vad kortet tillåter. Att kunna gräva ner huvudet så pass att man är helt clueless om sin egen ekonomi.

Hur fan funkar det??

Vid varje "fall" sitter jag bara & hoppas att de måste sälja huset & flytta till en liten 1'a med alla barn.
Eller att de går så pass i personlig konkurs att de måste sälja barnen och bo i en husvagn. Vilken grejj! :D

Men så klart ordnar det ju sig alltid! Den stabila grunden rubbas aldrig - och det gör mig skitless.

Vad detta program lär mig är att du kan vara hur vårdslös som helst med din ekonomi, för det kommer alltid att blir bra ändå.
Bara man är riktigt i skiten & grinar lite, så kommer det 2 män & fixar upp det.

& För att inte strö salt i mina förbannade sår så får man ju alltid en present på slutet också! En gåva som bevisar hur mycket man har mognat och tagit sina pengar på allvar.

Vilken tur!!


Kommentarer
Moa

Ja, jag håller helt med dig. Hatar Lyxfällan. Eller, det är väl ett okej program så, men jag hatar människorna som är då jävla puckade så de hamnar i den där situationen. Och de ska fan inte ha nån present på slutet!! Jag SKÖTER MIN ekonomi, var är MIN present?!

2011-11-08 @ 19:41:03
Jörgen Stafrin

Det som för mig är mest obegripligt är hur man kan vara så desperat att man är villig att i TV visar upp för familj, bekanta och vänner vilken looser man är och hur man har misslyckat med sin ekonomi. Det finns ju ett flertal liknande program som går ut på att flasha med sitt misslyckande, bara man kan bli känd på kuppen.

2011-11-08 @ 21:38:32
URL: http://www.retrogalaxen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0