Klara mig själv?

Jag är helt efterblivet inkapabel till att laga mat om det är fryst, för att det är omöjligt! 


Måste ju ha nån slags bränsle i mig nu när jag ska försöka springa 7,5 km för att kunna ha en miljondels chans att vinna en bil. 

"Jag tinar upp dessa grönsaksbullar lite i micron först på låg värme innan jag steker på dem" tänker jag. Sen började det lukta bränt i hela köket. 

Men fan vad det ska vara svårt att göda mig själv då! 

"Ååh då får det bli hårdbrödmackor med jordgubbar & nån jävla yoghurt"

Skön laddning! Och jag som inte har sprungit 1 meter i träningssyfte detta år. Kewl. 

Att jag fan aldrig lär mig att tina upp saker dagen innan jag ska äta det. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0