Simon & Garfunkel har rätt!

Jag hatar mig själv när jag känner att jag måste stryka människor medhårs.  Människor som egentligen är främlingar, men som jag ändå måste ljuga för. Precis som att min livskoll spelar någon roll för dem & får dem lugnare. 


"... Men vad ska du göra nu då? Ska du inte plugga?"

Då kan jag bara inte säga "nej,  jag vill inte" 
Utan måste låtsas se fundersam ut,  som om att deras idé var banbrytande & de kan andas ut när ännu en människa vill saker i livet & känner lust att utbilda sig & brinner för saker.  

Jag brinner inte för livet som andra verkar göra. Jag vill för det mesta att det bara ska vara över, för jag känner att jag inte borde vara här. 
Fick jag börja om & klicka på "Ja"  knappen hade jag inte gjort det. Hade jag fått välja hade jag valt att inte ha fötts från första början. 

Men människor fattar inte.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0