I want to breath in the open wind

Människorna i Teen Mom får mig att känna sån glädje och overklig lycka att jag inte vill ha barn, för tjejerna där är den starkaste definitionen av "White Trash" och "Solkig" jag kan tänka mig och igår fick jag nästan kämpa mot en gråtattack av lättnad och lugn att jag aldrig kommer att uppleva den skiten.
 
Det finns en miljard negativa & äckliga synonymer för dem och jag kan bara sträcka på mig när jag ligger i soffan och mår som en knugjävel.
 
Människor är dumma i huvudet.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0