Akta dig för lyxfällan.

Jag är rädd. Jag är rädd för att bli en lyxfälla. 

Alla räkningar betalas på studs & jag håller hårt i mina pengar. 

Jag kan vara en snål jävel. 

Igår satt Boo & jag ner - för första gången som ett gemensamt par & betalade våra räkningar.  Det var mycket surrealistisk. 
Men jag vägrar att bli en lyxfälla! Jag vägrar att hamna efter med pengar, eller att inte ens betala! 

Jag har tillochmed skrivit upp alla pengar som går varje månad. Mina egna räkningar & våra tillsammansräkningar. 

För jag vill kunna se det lätt. Jag vill ha koll på vart pengarna går. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0