Framför skärmen är jag trygg...

Jag önskar att jag hade modet att ge upp all social media. Att avsluta mina konton på fejsbook, instagram, twitter, tumblr, snapchat och pinterest. Men då kanske jag missar en jättecool uppdatering om djurens rätt eller en "ny" b sida som Eurythmics släppte för 27 år sedan & då blir ju livet helt meningslöst!

Men goddamn, vad jag skulle vilja vara en sån stark människa.
Det känns som att livet är värt mer än att känna att man måsta spendera den framför en skärm.
Även fast det är ett jättebra tidsfördriv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0