Alla vägar leder till navet

När jag ändå skulle åka buss igår (hör & häpna) så tänkte jag att det är lika bra att byta det där jävla busskortet nu så slipper jag det senare. Och att stå i den där jävla metadonkön med röriga & sura gamla tanter gjorde mig både mörkrädd & otroligt lycklig att jag egentligen inte behöver vara delaktig i den där världen. Det är inte så att jag pendlar till & från jobbet med buss utan ska jag nånstans blir det ju bilen.
Men navet är så jävla tragiskt & jag blir rädd & paranoid & tänker att någon ska kidnappad mig & föra mig till ett bussgrotta där jag måste sitta i 18 år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0