Det som betyder nått.

Hej.

Jag hatar att småprata, för jag skiter fullständigt i dig, människa!
Unless jag får prata om det som är viktigt - Djur!
& jag tar alla chanser jag får att prata om mina grabbar. Igår pratade vi hans katt & mina katter. Idag pratade vi hans hund & mina katter.

Jag inleder gärna en konversation om jag får en liten antydan till att någon annan har djur. Då säger jag "vilken snygging du har"
Och jag har absolut inget emot att stanna kvar lite extra för att prata pälskling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0