Shower Song

Att sjunga i duschen är en vedertagen världsklyscha även fast jag inte känner någon som gör det.
Jag duschar ofta till musik, men sjunger sällan med för det känns som en kränkning mot Annie. Men de gångerna jag råkar sjunga är det ofta "Amarillo" med Tom Jones (NOTE: jag har inte Tom Jones i min playlist) och det enda jag tror att jag kan i den låten är "is this the way to amarillo? Every night I've been hugging my pillow. Is this the way to amarillo? Sweet marie who waits for me"

Sen tystnar jag & tänker "vafan?!?"

Vad har du för duschsång?



Kommentarer
JörgenS

Jag vill verkligen inte framstå som en besserwisser, men jag tror det var Tony Christie som gjorde Amarillo, inte Tom Jones. Men det är mindre viktigt, det är en kul låt. Jag har den på singel.

Jag sjunger aldrig i duschen, det vore en kränkning mot mig själv och alla kompositörer någonsin. ;)

Svar: Jaha, där ser man. Var helt säker på att det var Tompa Jones som gjorde den. 😊
Väldig random låt att ha som dusch alternativ iallafall. Vet inte hur det kommer sig.
Chloe Dancer

2016-08-20 @ 11:00:17
URL: http://skivguide.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ShelterYourNeeds - "Have you ever heard of a thing called the big bang? I said Go.”

Jag tycker inte att man ska äta djur! (www.djurensratt.se) Den här bloggen skapades ur tristess & är rätt meningslös, egentligen. Den spontana titeln var "Ranting&Raving" - Vilket är precis det jag gör. Jag har generellt svårt för människor och jag tycker väldigt mycket om många saker. Jag vet att jag har en tendens att vara ett arsel.

RSS 2.0